Anna Oreniuksen koulutus

Olin eka kertaa Annan koulutuksessa, hyvä mieli jäi ja opittiin pari uutta asiaakin. Ekaks japanilainen=tuplapersjättö ja sitten välistäveto vahvempana (yhtään en tiiä mikä tälle oikeesti on nimi) vähän niinkuin puolivalssi? semmoseen kohtaan missä koira linjoillaan tai muuten menisi esteen väärälle puolelle. Ajattelin ettei se toimi kun Cassu ei tykkää tulla päin mut hyvinhän toi toimi! Täytyy sitä vielä vahvistaa palkalla että tulee siihen aina. Tuo japanilainen oli mulle ihan älyttömän vaikea oppia, olin änkemässä vaikka hiton mitä siihen kohtaan. Ei kääntynyt vastaisella eikä muuten siihen kohtaan niin Anna opetti meille tuon. Ja toimi ihan järkyttävän hyvin, linjat ihan älyttömän pienet!! Pakko opetella että se tulee selkärangasta ja johan taas ajat pienenee. Sarjassamme meille sopiva ohjaus. Tuo vastakäännös on toinen mikä toimii ja sen mä jopa jo osaankin, hypylle joka on ennen pussia kun sinne mennään toista kertaa, en olis ite osannut sitä tommoseen kohtaan vaan edes ajatella. Lopussa kun yritetään tehdä nollana ei mene hypylle siksi kun rytmitys väärä, olen tehnyt vastakäännöksen jo liian aikaisin ja sen teho ei ole niin hyvä. Yhtään muuten en tiiä mikä mustaputkisyndrooma sille iski, kauhean kauan oli noissa putkissa? Mitäpä sitä enempi kirjoittelemaan, video puhukoon puolestaan. Kiitos Evelle kuvaamisesta!




Kommentit

Tuuli sanoi…
Hienosti te ton veditte, ei ollut ihan simppeli rata! Mä en kokonaisena edes yrittänyt, olin onnellinen kun sain kolmessa tai neljässä pätkässä tehtyä. ;)
tuija sanoi…
Cassu on niin taitava että sen kanssa on helppoa. Jos mä osaan ohjata :D Kävin tänään illalla sitä japanilaista treenimässä, nyt se alkoi jo sujumaan!