Vaihteeksi Lotta kouluttamassa

Ollut kyllä nyt niin loistavia koulutuksia ja mahdollisuuksia oppia että jos ei mitään ole jäänyt päähän niin ihme on. Lottakin tänään kehui että hyvät treenit oli :) Ja lisääkin on vielä tulossa, onneksi! Itsestään huomaa ainakin sen ettei heti mene sormi suuhun kun radan näkee että apua mitä mä tossakin voin tehdä, tiedän jo aika paljon enemmän että miten Cassua voi/pitää viedä ja mihin me kyetään. Uskallusta enemmän vielä noihin tilanteisiin ja menoa vaan kun on edellinen este ohjattu ja huomaa että lukitsee seuraavan niin siirtyy jo sitten eteenpäin. Muutamassa kohdassa hätäilyä havaittavissa, kattelin tota videota hidastettuna ja takana olevat esteet pysähtyy/jättää tekemättä sen takia kun lasken ohjaavan käden liian aikaisin alas. Alkuun varasti lähdöstä mut jää kyllä aina onneks sinne lähtöön kun käy palauttamassa. Ettei enää tuu sitä että saa sata kertaa komentaa. Jostain syystä se omalla hallilla tekee tota, kisoissa ei vielä kertaakaan? Tajuaako että on vähän lepsumpi ote tai jotain?




Kepit Cassu hakee ihan loistavasti kun jätän tilaa tehdä, yhdessä kohdassa menee 2-väliin kun olen itse edessä. Ja nyt saa ainakin kotihallilla jo vähän edistääkin ja tekee kepit loppuun, jee! Ensin kokeiltiin keppien jälkeen putkeen vetoa mutta Lotan mielestä valssi siihen parempi.

Sama homma että ekaks kokeilin tohon 10-putkeen vetämistä mut siihenkin oli valssi parempi ja olin niin hämmästynyt että meni putkeen kun olin valmistautunut jo siihen että A:lle karkaa että tuli hätä huutaa vaan eteen! ku tuli muurille :) Eikä muuten kertaakaan tossa kohtaa menny A:lle kun piti mennä putkeen ja sama toisesta suunnasta ei karannu putkeen vaan A:lle joka kerta! Ooooo hieno poika! Ja siellä takana näkyy just se hätäily kun lasken ohjaavan käden liian aikaisin niin ei ota hyppyä 14.

15-16 väliin kokeilin ekana takaaleikkausta mut oli kovin töksähtävää, suunta seinää päin eikä muurille. Lotta sanoi että otetaan uudestaan valssin kanssa, sanoin että oli kyllä aika karsea se takaaleikkaus siinä. Lotta oli vaan että no sinä sen sanoit, en minä ;) Mut joo tulihan tänään oikein hyvät valssiharjoituksetkin, en oo sitä paljon käyttäny kun mun mielestä Cassu ei hirveen hyvin siihen lähde mukaan mutta tänäänpä lähtikin. Harjoituksen puutettako lie?

A:n jälkeisen hypyn kierrätin, ekan kerran menin ihan liian lähelle niin kierti tosi kaukaa. Kun se kerran kiertää ihan yksinkin niin mitä sitä sinne änkeemään turhaan. 23-hypyn suunnan muistin itte väärin, Cassu meni sen ihan oikein kuitenkin. Lotta sanoi että ihan selvästi huomaa että se on tosi herkkä mun äh-tai sellasille äännähdyksille mitkä tarkottaa että mitä hittoa mä nyt tein, luulee että ite teki väärin. Eli täytyy muistaa pitää mölyt mahassa.

Sitten viimeseks tehtiin koko rata nollana, siis yritettiin, kaks pysähdystä tuli kun ohjaus pielessä. Muuten suju ihan hyvin. Hassu juttu muuten että sitten kun menee hitaammin niin aikapa olikin kuitenkin tonne esteelle 14 asti kuitenkin sekunnin nopeampi, ei tule niitä kaarroksia niin paljon :O Ja Cassu taas muistutti mulle että mä osaan jo, mikset sä?? Tota se tekee että jää vaan istumaan jos on sitä mieltä et tää on NIIIIIN nähty :D On se vaan niiiiin viisas poika.

Kommentit

Marika Forslund sanoi…
Hyvin meni! Cassu on tosi viisas!