Kuvapläjäys

Yllätyshyökkäys!
ÖÖ miten täs näin kävi??
Wuhuu! Sainpas kiinni!
Älä jätä!!
Tässä kuvassa ON myös Jeccu :)
Mitä? Ei me mitään tehty! Ainakaan yhtään hiihtäjää ei haukuttu!
Chewbacca :)
Tää on sitten virallinen 16-viikkoiskuva, parempaa tuskin tulen saamaan vaikka yrittäisin kovasti :)
No nii, mennääs taas!
Kyl mä sut saan kiinni!
Mulla onki hieno lelu!
Ei oo kauaa!




Mutku mä haluun sen!

ARGH!

Revin sua hännästä!

Kauheen työn tein mut sainpas!


Juostaas taas!


Okkei!


Tonne...

Hammasnäyttely...


Lisää hampaita.


Ja nyt oikeesti irti mun hännästä!!


Pidetäänkö pieni breikki?

Jos-viimesillä voimilla-vielä vähän-lunta söis-janottaa...

No leikitään nyt vielä!??!


Okkei! Tuu perässä!
Mä tuun!
Jaa kotiin syömään?? No TOTTAKAI!!
Mun rakkaat <3

Kommentit

Liinu ja Prikka sanoi…
Onpas Jeccu pitkäjalkainen koipeliini :D Vauhdikasta menoa sielläkin, Liinukin vie Ransulta lelut mennen tullen...
tuija sanoi…
Juu koipeliinihan se, hyvä vaan aksaa ajatellen ;) Ei se muuten sais noita leluja pois jos ei repis hännästä ja sitten Cassu pudottaa sen. Eikä muuten sais kiinnikään-ainakaan vielä :D Jeccua rupeaa ärsyttämään kun ei saa kiinni, haukkuu ja jää vaanimaan ja kun Cassu menee härnätäkseen ohi niin ottaa karvoista kiinni.
Liinu ja Prikka sanoi…
Haha, mä viimeksi tänään todistin juuri tuota taktiikkaa: Ransu lähtee lelun kanssa painattamaan, Liinu kyttää ja tarttuu häntään tai muihin karvoihin kiinni ja niin on lelu kohta anastettu :D Liinukin on vielä paljon hitaampi kuin Ransu mutta kovasti se kyllä yrittää antaa vastusta... Ja Liinulla on kanssa nuo omat konstinsa Ransun kiikittämiseen :P