Nythän tää rupee toimimaan!

Päästiin tänään pitkästä aikaa Lotan koulutukseen, edelleen tykkään kyllä eniten tosta Lotan tyylistä opettaa. Antaa kritiikkiä jos on aihetta mutta myös kehuu kun on aihetta. Loppusanat tänään meille oli että: teidän ei tartte ku tehdä pienet viikkotreenit ja käydä kisaamassa, eiks oo helppoo :)) Koska koira osaa, ei tartte hinkata mitään ohjauksia tms. Sano vielä että tää on muuten kolmosten rata mitä tehtiin ettei teillä oo mitään hätää. Ai kun tuntu kivalta semmoset sanat kun vielä keväällä tuntu että lyön hanskat tiskiin koko aksan suhteen. Semmonenki hauska juttu tuli vielä kun tehtiin toista pätkää niin Cassu jopa murahti mulle että: Ohjaa prkl!! Mitä se ei oo tehny sitten iäisyyksiin, ehkä joskus silloin ku aloteltiin viimeks. Eli oon mä saanu mun uudella treenityylillä sille takasin sen innon tähän lajiin, jee!

Tässä video treeneistä:   


Hauskasti oikeen nykii lähdössä että mennään mennään! Mikä tuli esille niin sitä pitää kyllä harkata että kepit on päin seinää, se meinas tuottaa kyllä ongelmia. Mut muuta ei sitte ollukaan "vialla". Ai että mä oon iloinen! Ja noi Lotan radat on aina semmosia sujuvia ja missä pitää juostakin eikä vaan pyöritellä vaikka olihan tossa sitäkin ihan tarpeeks. Loistotreeni :D

Kommentit