Pätyset

Me kun ei ikinä kisoissa osuta Pätysen kuviin, ei sitten niin ikinä!! Kyllä se menettää monta kodak-momentia kun ei meitä kuvaa ;) Tulee mieleen esim. ne yhdet kisat Ojangossa missä puisteltiin Saviojan kanssa päitämme toisillemme kun Sassu teki omaa rataa. Tai ne kisat Janakkalassa missä oli Mujusen rata, missä se myös teki ihan omaa rataa....Tai ihan vaikka vaan niissäkin kisoissa missä menee hyvin! Mutta EI. IKINÄ. Niin pakotin ton oman "pätysen" eli Kimin mukaan kentälle, ja kamera messiin.  Mulla oli ensin aatoksissa että Kimi ohjaa koiria (kun eihän se nyt oo vaikeeta laittaa koira putkeen ja siitä hypylle?) ja mä kuvaan, mutta sen aatoksen sai heittää unholaan melko pian...ei tullu mitään ;) Yritin sitten kovasti selittää mitä mä haluan, rekvisiittana ei ollut kuin yksi hyppy ja putki. Eihän ne tietenkään Pätysen kuvien veroisia ole, mutta kivoja kuvia ja hauskaa oli kaikilla!

Ensin kuvailin itse koiria kun ne riehui lelun kanssa kentällä. Joo, laiskaa lämppää, tiedetään...



Tästä kuvasta tykkäisin ihan mielettömästi, JOS taustalla ei näkyis romua ja autoa. Ihana action-kuva :)








Huom! Salainen vierailija vasemmassa yläkulmassa :D



Mä niin rakastan tota Ipanan "työilmettä" :D





 
 
 Opettavainen kuvasarja niistosta:

1. Pitäis liikkua alta pois jo...



2. Mihinkäs se koira laskeutuukaan...


3. Nyt jo lähdössä pois niistosta...

 
 4. Koiran laskeutumiskohta paljon parempi!


Cassun putkikiihdytykset :D





Putkijuna!!



Meillä on kivaa, tehtäiskö vielä jotain???


Tandemhyppy, valitettavasti hieman epätarkka mutta niin ihana kuva että oli pakko säilyttää.


Rakkaat:




 

Kommentit

Liinu ja Prikka sanoi…
Ihania kuvia, mä haluisin kanssa noista, varsinkin Liinusta, hyviä agikuvia. Siitä ei oo ollenkaan :(
tuija sanoi…
Harmi kun ei edes samoihin kisoihin ikinä osuta, mä voisin mielelläni kuvata Liinuakin. Tiiän miten kiva se on niitä katella :)