Lotan koulutus 10.12.

Olipa ihanaa päästä pitkästä aikaa Lotan treeneihin, keväiset meni kaikki sivu suun kun käsi ei ollut kunnossa. Radalla oli 29 estettä ja etukäteen pelkäsin eniten tuota A:lta kepeille vientiä, siinä kun oli hyppy niin mukavasti tarjolla suoraan edessä. Mutta sinnepä ei mennyt kertaakaan, muita mokia sitten kyllä oli :) Mun lähettävä käsi on paljon vahvempi kuin haltuunottava, oikeestaan en edes tajua miten se sen näkee kun tullaan toista kertaa kepeille, eihän mun käsi edes näy tuolta paksun takin takaa? Kai mun kropan asento muuttuu kumminkin kun sen käden laittaa siihen.

Linjojen hiomista, kellotusta eri ohjauksille. Ja tosiaan, maksikoirien linjoja Cassua kannattaa viedä jos on mahdollisuus. Sekunnin!! nopeampi kuin tuo vaihtoehto kaksi ja reippaasti vielä kumminkin ykköstäkin nopeampi. Pysyy vauhti yllä ja kun sitä kumminkin jossain määrin ällöttää tulla mua päin niin niistot on huonoja kun en vielä kaiken lisäksi osaa aina liikkua tarpeeksi äkkiä alta pois. Joissain kohdin niitä kumminkin kannattaa käyttää mutta tuollaisissa tilanteissa ei. Itse kisoissa olisin valinnut ohjauksen yksi, olipa hyvä että kellotettiin! Se tuntuu vaan kun itse tekee vähiten töitä että olis muka hitaampaa kun joutuu ehkä vähän himmaamaan itse omaa liikkumista, mulle kun se on niin vaikeeta. Pitäis aina olla rynnimässä joka paikkaan.

Kellotusta:


Yritystä ja erehdystä:


Koko rata:


Vähän väsy painaa jo jaloissa niin nuo ohjaukset ei ole enää yhtä hyviä kuin aiemmin paikoittain, mielettömän hyvät treenit ja mikä parasta niin jatkoa seuraa tammi-, helmi- ja maaliskuussa! :D




Kommentit