Täsmätokoilua

Kotipihassa aamulenkin jälkeen tihkusateessa. Miksi tokoilla voi sateella? Vai eikö sillä oo enää sitten väliä kun on jo märkä? Vois olla ehkä syy...

Aiheena kapulan palautus, siis tekniikkatreeniä: Cassu istumaan, kapula metrin päähän eteen ja minä normisti vastapäätä seisomaan. Ekalla kun toi, tuli hyvään pa:han ja tiputti samantien kapulan. Jep. Uusi hae-käsky ja otti kapulan, yltti siihen siis istuviltaan ja otin pois sanomalla kiitos. Toinen yritys: tuli kivasti pa:han ihan vinoon taakse. Jep. Komensin kunnolla-käskyllä sivulle. Kiitos ja seuraava yritys. Kolmannella tuli hyvään pa:han ja tiputti kapulan kun olin ottamassa. Argh. Neljäs yritys, toi kapulan hyvään pa:han ja piti kunnes otin. Jeee! Bileet! Olen ollut tässä vähän lepsu enkä ole vaatinut ihan loppuun tota kunnon pa:ta, hyväksynyt vähän sinnekinpäin olevat niin tässäpä se tulos on. Mutta nyt nostetaan vaatimustasoa ja ollaan mustavalkoisia että Cassukin tietää mitä mä siltä haluan.

Tokana kaket: Ekalla käskyllä ei menny maahan, märkääääää. Komensin tiukemmin niin meni ihan iloissaan. Onkohan sille nyt tulossa taas se jokakesäinen testailu? Toivottavasti ei. Nousi täpäkästi ekalla käskyllä, kävin palkkaamassa. Sama toisessa istumisessa. Tehtiin tokan kerran ilman välipalkkoja vähän kauempaa, eka oli siis 8 askelen päästä. Ja nousi tosi täpäkästi, jee! Maahan-käskyä odottaessa hytkähti etutassu jo siihen malliin että laski päässään et nyt pitäis jo läsähtää. Ei sitten onneksi  mennyt ilman käskyä. No taas hirmu bileet sitten.

Vielä vähän seuraamista, tää on kyllä parantunut, yhen kerran joutu huomauttamaan kun lipsahti kauemmas. Hidasta kävelyä ja tosi ripeää kävelyä, hienosti piti kontaktia. TUIJA TREENAA SEURAAMISTA JOKA PÄIVÄ EDES MUUTAMA ASKEL!!! Kun tää on parantunut ihan huomattavasti verrattuna vaikka vuoden takaiseen mikä oli ihan kamalan kaukana. Treenaamisen määrään nähden ihan järjettömän paljon parempaa! Pois se ajattelu että tää on meidän paskin liike eikä siitä ikinä tule parempaa. Tuleepas jos treenaat! Niin! (Mä oon itelleni nyt Jonna ;)) Täytyy pitää olkapäällä pikkupirujonna niin ehkä mä muistan :D Kolme viikkoa seuraavaan kokeeseen, pitää ottaa oikein kunnon asenne nyt tähän tokon treenaamiseen ja sillä sipuli.

Kommentit