Puuduttavaa keppien ja keinun treenaamista

Siis mua puuduttaa, koiria näköjään ei...aika tylsää hinkata samoja asioita päivästä toiseen. No sitähän se on tehtävä mikä mättää! Ei asiat edisty sillä että tehdään nyt tätä kun tää on helppoo ja kivaa...No lipsuin mä päätöksestäni sen verran että tein Cassulle pikkasen ratatreeniä kun SE halus ;D

Sain tällä kertaa Kimi-Rennyn mukaan apuriksi, keppivideoissa onkin vähän eri kuvakulma tällä kertaa ;) Aloitin siis jälleen Jeculle kepeillä, tää olis muuten niiiin paljon helpompaa kun olis kesä ja vois tehdä omassa pihassa, ei tarttis hallille ajella joka kerta 5 minuutin treenin takia. No, en mä kesään jaksa oottaa noitten kanssa kuitenkaan. Mutta homma näköjään pikkuhiljalleen edistyy, oletan että kepit oli inan pikkasen kapeemmat kuin viimeksi kun käytiin. En oo varma, olis pitäny se kulma piirtää itelle talteen että tietäis seuraavalla kerralla. Ens kerralla sitten.



Sitten kun Kimi oli kerta mukana niin halusin Riikalle vähän poitsusta aksavideota, treenattiin sitä irtoamista ja aika hyvin meni sekin! Kun mä olin Jecun oikealla puolella niin onnistu heti, toiseen suuntaan vaati kyllä pari toistoa ennekuin onnistu. Eli tässä Rovaniemelle terkkuja :)


Cassulle keinua, Kimi häiriönä seisoskelemassa lähellä keinua. Paitsi etteihän se nyt siitä mitään häiriötä ottanu sitten tietenkään. Yhen kerran kun lähetin Cassun putkeen ja mä jo juoksin kohti keinua niin Kimi lähti kävelemään keinun EDESTÄ. Mä huusin sille että mee ny hitossa pois, johan se keinukin olis saattanu kolahtaa sitä päin. Ei oikeen tajunnu että ei siellä putkessa kovin montaa hetkeä mene... No eipä haitannu tämäkään, huh. Cassu karkas muuten häkistä sillä aikaa kun olin Jecun kanssa alottelemassa treeniä, ihme Houdineita noi molemmat. Kiire treenaamaan silläkin. Muris taas mennessään putkiin, hassu hauva.

Sitten aattelin treenata vaan kääntymistä pari kertaa mut Cassu vaati että tehdään nyt vähän enemmän ;) Kyllähän se kääntyäkin osaa jos joku osaa ohjata...Ja hienosti suunniteltu toi radanpätkä, tarkotus oli palkata kun käännyn enkä aatellut että siellähän oli prkl se pöytä edessä...no raps raps vaan kun yks kirmaa siitä yli, mitähän se siitäkin oppi taas. Jep jep.


Lopuks etuosassa vähän kakejen peruuttelua, aluks vaati kaks käskyä seisomiseen mutta parissa vikassa nousee jo ekalla. Sehän ei siis osaa tehdä sitä muutakuin liikkeestä ja niin että mä seison edessä ja autan kädellä. Tai ei osannu, nythän toi rupee jo näyttämään aika siistiltä. Alussa tulee vähän eteenpäin. Sen takia tätä tehdään peruuttamalla että ajattelis taaksepäin eikä tulis mua kohti, palkka heitetään myös siksi taakse. Paras olis jos ottais kopin ilmasta mutta eihän se sitä osaa kun ei sitä namia ees näe :) Mä ennalta-arvattavasti heitän sen namin aina oikeella kädellä, pitäis muistaa vaihdella sitäkin. Tosi nätisti nousee maasta ja istumasta yhden kerran, sillain kauniisti hissinä. Pitäisköhän treenata vaan tokoa kun toi keinun tekeminen kyllästyttää ihan oikeesti vallan helevetisti.

Kommentit