Kiipee-kiipee edistyy

Aamun piristykseksi käytiin tekemässä heti kiipee-kiipee molempien kanssa. Cassulle lähetystä, takanaleikkausta ja ohijuoksua pari kertaa. Lähetys niin että mä jään seisomaan paikalleen on jäänyt aiemmin tekemättä, nyt parin toiston jälkeen luonnistui jo aika hyvin. On sitä kokeiltu muistaakseni koko puomilla mutta jää ihmettelemään missä mä olen jos joutuu menemään edeltä. Tätä pitää siis vahvistaa. Takanaleikkaus onnistuu mutta on kyllä hieman ihmeissään kun tulenkin eri puolelta :) Ohijuoksua niin että mä olen rinnalla ja juoksen samaa tahtia ei kestä. Jos olen edessä tai vähän takana onnistuu.


Jeculle lisäsin käskysanan, silläkin vauhti alkaa kasvaa kun tajuaa homman nimen. On ohijuoksussa parempi kuin Cassu. Namikuppia en käyttänyt koska kuumottaa liikaa. Muisti paria kertaa lukuunottamatta odottaa lupaa tulla pois. Taitava pentu!

Kommentit