Timon treenit 27.10.


Eilen tehtiin tämmöistä rataa. Huolimatta taas etukäteisestä-en selviä tuosta-Jippo menee tossa ihan varmaan putkeen-en pysty-niin lopulta ainoastaan yksi paikka oli vaikea minulle, tuo 7-8. Lähtö niin, että menin kolmosen eteen, kutsu, merkki mihin tulla, yli ja siitä vaan ympyrää, hienosti irtoaa, ei siis kiire 7 kulmalle merkkaamaan. Tässä jaakotus sai Jipon kääntymään liian tiukasti, joten pyöritys parempi. Ja sitten tuo jatko, tehtiin varmaan 10 kertaa väärin. Tai siis minä tein, tiedostin kyllä sen itsekin, että a) liikuin turhaan sivusuunnassa, Timo laittoi jopa bumperin siihen, ja seuraavalla kerralla kompastuin siihen. Käskin lopulta häntä hakkaamaan mua päähän sillä, että menis jakeluun. Seuraava virhe oli se, että kun oli olevinaan sitten kiire tuonne kymppiä ohjaamaan, niin lähetettäessä putkeen 8, käännyin liian ajoissa, jolloin Jippo tietty meni puomille. Tämänkin tiedostin, mutta silti vaan piti tehdä väärin. Kun tehtiin ilman vauhtia onnistui, mutta heti kun otettiin vauhti mukaan, niin mä hätäilin. Että mua otti päähän oma huonouteni.

No mutta, jatkettiin eteenpäin, ja ehdin hyvin tuonne kympille tekemään saksalaisen, myös pakkovalssia tekivät mutta mä pökkelöjalka en kyllä siihen ehtinyt. Tuohon 19 putkeen ei mennyt kertaakaan, vaikka olin siitä satavarma alussa :D Kepeillekin meni niin sievästi, eikä napannut tuota toista putken päätä. Leijeröin taas noita hyppyjä, kun Jippo meni putkeen 15, hienosti muuten suorittaa A:n, vaikka irtosin siitä sivuun. Putkesta sain sen puomille ihan vaan pysähtymällä ja kutsumalla, sihti oli suoraan toiseen putkeen muuten. Jatko esteelle 20 sitten ihan iisi, koska kyllähän se treeneissä pysähtyy puomille. Este 20 sitten jäin putken puoleiseen kulmaan merkkaamaan, ja takaaleikkaus putkelle 22, jolloin kääntyi jo itekseen esteelle 23. Niisto ja putkeen.

Kommentti tuohon ainoaan virheeseen oli se, että vaikka Jippo taitava onkin, niin ei se sentään mun läpi näe :D Ihan pakko tuota tilannetta treenata lisää, ja koittaa takoa se takaraivoon. Joka radassa on ne muutamat kohdat, missä on oltava tosi tarkka, ja tässä se oli tuo, enkä millään saanut omaa mieltä siihen taipumaan. Kun on kiire seuraavaan kohtaan. Hyi minä. Raippoja.

Kommentit