Kotkan magia toimii



Ensimmäiset kakkosten kisat eilen Kotkassa ja tuomarina aina niin ihana Seppo Savikko :) Note to self: tokokokeeseen voi mennä vähillä unilla, aksakisoihin ei, koska tilanteet on paljon nopeammat ja aivojenkin pitäis toimia...Eli eka radalla olin ihan kuutamolla, ei mitään käsitystä missä koira on esteen kaksi jälkeen. Hirveetä ja kamalaa. Tämä video ei tule julkisuuteen. Mutta Jipolla oli kivaa ;) Positiivista se, että valkkas sitten ite niitä esteitä ja etenemä olis varmaan ollut aika kiva jos joku olis ohjannut :D

Toka rataa ennen otin sitten pikkasen evästä ja Ediä, ryhdistäydyin ja sain itteni kasattua. Ei tämäkään rata mikään kaunis ollut, mutta parempi sentään kuin eka. Ja olinkin suurinpiirtein siellä missä piti :D Lähdössä Jippo menee taas ensin maahan, eikä istumaan. Ja tästä jo pitäis tietää että se tulee varastamaan lähdöstä, kun ei malta odottaa. Eli lähtee heti kun käännyn. Alku menee ihan jees, kunnes tullaan puomille, juoksee läpi, ja mä käyn taistelun itseni kanssa että palautanko puomille? ja häviän tän taistelun. ARGH. Kyllä se ihmisen mieli vaan on heikko! Jippo on sen verran kiltti, että jää tuohon oottamaan että no mitä tehään eikä lähde seuraavalle esteelle. Tässä kohtaa menee sitten pasmat sen verran sekaisin ja ohjaus on huonoa, että kaartaa laajasti, mutta tulee onneksi kun kutsun nimeltä. Olis muutama sekunti tuossa jatkossa säästynyt jos se olis ollut sujuvaa. A:n jälkeinen elämä sitten meneekin taas melko jouhevasti, tuosta loppusuorasta olin erityisen tyytyväinen, mun jaloissa ei oo enää yhtään potkua, ja menee mun edelle keinulle kyselemättä yhtään että mihin pitäis mennä? Jesh! Eikä sen jälkeenkään katso kuin vikaa hyppyä. Tästä oon tosi tyytyväinen! Ja tuo keinun suoritus on tasan just sitä mihin oon pyrkinyt, ja sen oon onnistunut tuolle saamaan ihan sikahyväksi. Jipii! Maalissa siis nollalla, eikä tuolla radalla muita nollia tullutkaan joten voitettiin se, eli saatiin myös eka LUVA kakkkosista :D Muutenkin nuo Sepon radat olivat melko kinkkisiä näköjään, ei siellä eilen montaa nollaa tullut millään radalla millekään säkäluokalle. Marika voitti Tovan kanssa yhden maksien radan ykkösissä kympillä :) Hieno sisko! Se on kyllä ihana, kun pikkumaksina painaa menemään tosissaan siellä isojen seassa, eikä huonosti ollenkaan!


Joten taas on reissua Kotkaan tiedossa, kun lahjakortti voitosta saatiin. Täältähän sitä eka ykkösten aginollakin saatiin, tuomarina tietty Seppo. Jippo haluaa selkeästi näyttää hyvät puolensa synnyinkaupungissaan :D

Kommentit