Puomin ja keppien tehotreeniviikko

21.6. tiistaina omassa pihassa keppitreenit: edistämistä, avokulmaa ja takanaleikkausta

1. edistämistä kolme ekaa kertaa, ok
2. takanaleikkaus kaksi kertaa, kuvakulma niin loistava ettei sitä kyllä siitä näe mutta onnistuu ok
3. pakkovalssi avokulmaan kaks kertaa mitä myöskään ei näe :) mut hienosti onnistuu nekin
4. avokulma hypyn kanssa
5. avokulma liikkeestä ilman hyppyä

Kaikki onnistuu-treeni tänään! :)



22.6. keskiviikkona hallilla: päätin että nyt kokeillaan voiko kiipee-kiipeen siirtää puomille että ehtii harkkaamaan ennen agirotua :) Ajattelin et voihan sitä sitten mennä takasinpäin jos ei onnaa.

1. kerta ok, tulee vähän varovaisesti puomin mun mielestä. Vai luulenko vaan? Palkkana pallo poistulossa.
2. kerta lähtee ilman lupaa
3. kerta mä paljon edellä, jätin istumaan ja odotti lupaa,  palkkasin pallolla pois.
4. tässä näkyy et pallo taskuun prkl, pomppaa ku vieterillä pois kontaktilta kun oottaa et millon pallo lentää?
Ei siis käytetä palloa palkkana puomilla ollenkaan.
5. palkkakippo siirty edellisellä kerralla ja urpo ei huomannu siirtää sitä takas niin toinen takatassu lipeää
puomilta. Nami pitää ottaa valmiiks käteen ettei joudu taskusta kaivamaan, pitää sitäkin lupana lähteä et jee nyt palkka tulee!
6. Loisto, odottaa lupaa. Käyn kävellen viemässä namipalkan eteen.

Eli kiipee-kiipee toimii! Juhuu! Olin niin onsku ton treenin jälkeen ku ei himmaillu eikä epäröinyt yhtään :))
Ja on se hyvä että tuli videoitua nää, tajuaa pitää sen pallon taskussa ja namit valmiiks käteen ettei tartte niitä ettiä taskusta sitten kun palkkaa.


Sitten keppejä; edelleen edistämistä ja avokulmaa kun ne on ne vaikeat jutut Cassulle.

1. ja 2. avokulma hypyltä, mä 3. kepin kohdalla, ok.
3. avokulma ilman hyppyä, liian kauas tökkään koiran mut ok.
4. avokulma kahden hypyn kautta, väärin, mä oon liian kaukana, pitää viedä lähemmäs.
5. muuten sama mut vein lähemmäs ja sitte oikein :)
6. sama vähän kauempaa ja edelleen oikein!
7. suoraan yhden hypyn takaa, mä 3. kepin kohdalla, ok
8. suoraan yhden hypyn takaa ja mä oon jo 6. kepin kohdalla ja menee upeesti!

Täähän näyttää hyvältä :)


23.6. torstaina käytiin tekemässä puomia aamulla, ei videota mukana. Otin tällä kertaa pari hyppyä mukaan ja pyöritin niitten kautta, tehtiin ehkä 5 kertaa ja viimeinen niin että puomi, 2 hyppyä ja putkeen ja loppumegapalkka. Illalla käytiin kentällä tekemässä keppejä yhden ja kahden hypyn kautta. Sen takia ulkona et tekee mun mielestä hitaammin ku sisällä. Kimi väitti että nopeestihan se meni, en tiiä sitte luulenko vaan...Ainaki viimenen rupes olemaan semmonen ettei meinaa malttaa istua ja nykii et joko mennään :) Siis hyvät treenit nekin.

24.6. juhannusaatto, eihän sitä nyt juhannuksena muuta voi tehdä kun lähteä ennen seittemää aamulla hallille treenailemaan :)

Ekaks taas puomia:
1. pelkkä puomi, mä edellä, odotti lupaa tulla pois.
2. pelkkä puomi, ilman lupaa pois.
3. odotti lupaa
4. nami valmiina, ohijuoksu ja odotti lupaa!! Jee!
5. targetti pois mut nami valmiina, ohijuoksu ja odotti lupaa!
6. ja 7. unohtu laittaa nami, kävelin eteenpäin ja odotti lupaa.

Hyvältä näyttää, uskaltaisko jo varovaisesti toivoa...



Sitten yhdistin keppeihin ekaks kolme hyppyä ja leijeröin yhden hypyn ja loppuun persjättö. Mitä taaskaan mun loistavista kuvakulmista ei näy mutta minkäs teet kun yksin treenaa :) Pikkasen korjaa omaa linjaa, tajuukohan vasta sit et hitto mä oon menos väärin? Vai käsky myöhässä?

Toka kerta sama uudestaan. Parempi.

3. ei meinaa malttaa enää istua kun tulee viereen :) sama ku edelliset paitsi et yhdistin nyt tähän vielä puomin. Odotti lupaa kontaktilla ja vauhdilla mentiin vieläkin, piti sekin yhdistää radan osaks.

4. Tehtiin sitte koko systeemi pikku pätkänä toistepäin ettei se palkka nyt aina tulis sieltä kepeiltä tai kontakteilta että muutkin esteet olis kivoja ja sen takia että ovat osana rataa myös. Tiiän et varmaan osuu taas nilkkaan tää kontaktilla palkkaus vähäks aikaa...Menee puomin, odottaa lupaa, kepeille hienosti ja teen persjätön ja siinä kohtaa käväs mielessä että jättiköhän viimesen välin tekemättä niin jättihän se :) En sitä tuolla huomannu mut mitä siitä, niin loistavasti ja innolla teki töitä että oli kyllä palkkansa ansainnut!



Tosi tyytyväinen tän viikon treeneihin, hauskaa juhannusta kaikille!

Kommentit